Advertisement

איתן לנציאנו הפועל חולון / פייר ג'קסון, איתן לנציאנו והפועל חולון יועמדו לדין - וואלה ... / אנחנו ממש לא מבינים את פשר הזימון, אין לנו שמץ של מושג מה.

איתן לנציאנו הפועל חולון / פייר ג'קסון, איתן לנציאנו והפועל חולון יועמדו לדין - וואלה ... / אנחנו ממש לא מבינים את פשר הזימון, אין לנו שמץ של מושג מה.. מר לנציאנו ירד לאחר המשחק מהיציע בו ישב, קילל וגידף ללא הפסקה באמירות של מועדון שלא ישרוד בליגת העל, מועדון קטן, ״מאמן קטן ועוד. רועי (המנכל) נכנס לחדר ההלבשה ואמר שיקבל כל החלטה שנקבל, אמר והסביר, ישבנו שעה בחדר ההלבשה, אבל מנטלית ופיזית השחקנים לא היו שם. אני מצפה שפרנקל ייקח את ההחלטה הספורטיבית והנכונה. אני לא רואה סרט שלא יהיה משחק חוזר, כל החלטה אחרת תבזה את כולם, אמר יור חולון, איתן לנציאנו. הפועל חולון תועמד לדין משמעתי בפעם השנייה העונה, כך נקבע היום (רביעי) על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל.

הפועל חולון החתימה את הפורוורד/סנטר, שון ג'ונס, 26, 2.03 מטרים, חתם על חוזה לעונה הקרובה וחוזר לקדנציה שניה בליגה הישראלית. בכסף שלנו לא יגידו את מי להחתים. יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: בפחים זה לא קרה לנו. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

ארכיון סגל ותפקידים - עונת 2018/19 - אתר האוהדים של הפועל ...
ארכיון סגל ותפקידים - עונת 2018/19 - אתר האוהדים של הפועל ... from i0.wp.com
כבר בשעות הבוקר המוקדמות במועדון הגישו ערעור על החלטת תובע האיגוד בתקווה שזו תשנה את ההחלטה לפייה רייס יכול לקחת חלק רק אם חולון תעפיל לגמר. עד מהרה הרוחות התלבטו ואחד מאנשי המשק של חיפה קילל והתקרב פיזית ללנציאנו שיצא מהאולם בליווי מאבטחים. יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: אנחנו מודעים למצבנו ועושים כל שניתן כדי להשיג את היעדים שעדיין ברי השגה מבחינתנו. מעריב 24 במאי 2020 חדשות. איתן לנציאנו, יושב ראש הפועל חולון בכדורסל, דיבר הערב (ראשון) בתכנית הספורט של 103fm והתייחס בין היתר גם לאכזבת קבוצתו מחזרת הליגה וההיערכות לקראת פתיחתה המחודשת של העונה. יור הפועל חולון, איתן לנציאנו הוסיף אחר כך: אני לא רואה סרט שלא יהיה משחק חוזר, כל החלטה אחרת תבזה את כולם, אמר יור חולון, איתן לנציאנו.

לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן.

הנהלת הפועל חולון פועלת למנוע את חקירת המשטרה של אירוע התקיפה שהתרחש לכאורה בחדר ההלבשה שלה בתום המשחק אמש, נכתב בהודעת המשטרה. הפועל חולון תועמד לדין משמעתי בפעם השנייה העונה, כך נקבע היום (רביעי) על ידי בית הדין של איגוד הכדורסל. עד מהרה הרוחות התלבטו ואחד מאנשי המשק של חיפה קילל והתקרב פיזית ללנציאנו שיצא מהאולם בליווי מאבטחים. הסבר על השימוש במינוי ומדיניות ביטולים. כבר בשעות הבוקר המוקדמות במועדון הגישו ערעור על החלטת תובע האיגוד בתקווה שזו תשנה את ההחלטה לפייה רייס יכול לקחת חלק רק אם חולון תעפיל לגמר. הפועל חולון רועי דבורה / מנכל איתן לנציאנו / יור זה לא בדיוק סקאוטינג אמיתי בזמן הקצר שהיה וגם המוטיבציה לא הייתה בשמיים, אם נודה על האמת. דיונו של איתן לנציאנו נדחה, ובינתיים. אנחנו מודעים למצבנו ועושים כל שניתן כדי להשיג את היעדים שעדיין ברי השגה מבחינתנו. ג'ונס בוגר מכללת מידל טנסי, בשורותיה העמיד ממוצעים של 14.2 נק' יור המועדון, איתן לנציאנו : אחרי שמשרד התרבות והספורט הודיע היום (ראשון) על , יור הפועל חולון, איתן לנציאנו, עולה להתקפה. לאורך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי, הפועל חולון תמיד היתה אחת הקבוצות המובילות בארץ, ובשנים האחרונות היא גם אחת מהיותר מתוקשרות. הפועל חולון הוקמה בשנת 1947 על ידי מיכה שמבן.

היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות בישראל. קפטן הפועל חולון, גיא פניני, חלק את השתלשלות האירועים מתוך חדר ההלבשה של חולון. יושב ראש המועדון איתן לנציאנו אמר במסיבת העיתונאים כי ידעו מה עלול לקרות כשהחליטו להביא את רייס לקבוצה במהלך חודש אוקטובר האחרון, אך לא ציפו שיקרה מה שקרה אתמול. ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים.

לנציאנו: "אפתח את ההיכל לקהל ללא מגבלות"
לנציאנו: "אפתח את ההיכל לקהל ללא מגבלות" from img.mako.co.il
ג'ונס בוגר מכללת מידל טנסי, בשורותיה העמיד ממוצעים של 14.2 נק' יור המועדון, איתן לנציאנו : לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן. השבוע, חודש לאחר סיום העונה וקצת לפני שפותחים את העונה החדשה תפסנו את יור הקבוצה. הפועל חולון רועי דבורה / מנכל איתן לנציאנו / יור אחרי שמשרד התרבות והספורט הודיע היום (ראשון) על , יור הפועל חולון, איתן לנציאנו, עולה להתקפה. ככה נמדדת הנהגה, כולנו אחרי הבעלים ושותפים להחלטה. במקום שהם יקבלו עונש, אנחנו מקבלים עונש. אנחנו שמחים להמשיך עם גיא גם בשנתיים הבאות וגאים שבחר בנו להיות הבית שלו.

יור קבוצת הכדורסל הפועל חולון איתן לנציאנו, חוגג 70 שנים לחולניה במכתב אישי לאוהדים.

צבעי הקבוצה הם צהוב וסגול. אחרי שמשרד התרבות והספורט הודיע היום (ראשון) על , יור הפועל חולון, איתן לנציאנו, עולה להתקפה. את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה: הפועל חולון הוקמה בשנת 1947 על ידי מיכה שמבן. ידיעות חמות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות ארכיון, דעות ומאמרים. איתן לנציאנו מסכם עונה חלומית וכבר מחכה לעונה הבאה. המועדון מואשם בכך שאוהדי קבוצתו השמיעו קללות ודברי בהפועל חולון מאוד לא אהבו את האישומים המיוחסים, ויור המועדון, איתן לנציאנו, הגיב בזעם לכתב האישום: יור קבוצת הכדורסל הפועל חולון איתן לנציאנו, חוגג 70 שנים לחולניה במכתב אישי לאוהדים. דיונו של איתן לנציאנו נדחה, ובינתיים. יור המועדון, איתן לנציאנו , שיתף בהודעה את תגובתו: מעבר לזה זה סיכון אבל 59. אני לא רואה סרט שלא יהיה משחק חוזר, כל החלטה אחרת תבזה את כולם, אמר יור חולון, איתן לנציאנו. במשחק חלש, הפועל חולון ניצחה את נהריה ושמרה על מקומה בפסגת הטבלה.

על חיזוק הסגל לקראת חזרת הליגה: הפועל חולון, סיימה לפני כחודש את אחת מהעונות המוצלחות בהיסטוריה של המועדון הצהוב סגול. לאורך ההיסטוריה של הכדורסל הישראלי, הפועל חולון תמיד היתה אחת הקבוצות המובילות בארץ, ובשנים האחרונות היא גם אחת מהיותר מתוקשרות. איתן לנציאנו , הפועל גלבוע/גליל , הפועל חולון , ליגת ווינר. את הילדים הנחמדים נשאר רק שאלה אחת פשוטה:

הפועל חולון נפרדת מאוהד אהוב: צבי גלפרין הלך לעולמו -"לוחם ...
הפועל חולון נפרדת מאוהד אהוב: צבי גלפרין הלך לעולמו -"לוחם ... from holon.mynet.co.il
חשוב לנו לייצב את המערכת ולא נחסוך בשום מהלך כואב ככל שיהיה על מנת ניהול סוג ב הניהול של הפועל חולון נמצא בתחתית הליגה יד ימין לא יודעת מה שיד שמאל עושה איתן לנציאנו המנהל הגרוע בליגה. בכסף שלנו לא יגידו את מי להחתים. הסנטר שון ג'ונס, (26, 2.03 מ') חתם הערב (שלישי) על חוזה לעונה הקרובה בהפועל חולון וחוזר לקדנציה שניה בליגה הישראלית. לא הגיוני שבגלל לחץ של זמן של המנהלת, אז שלומי פרי כשנשארה עוד דקה, אולי עברה שעה ודקה, למה היא נועדה השעה הזו? יור הפועל חולון התייחס לאלופה גיא פניני חתם רשמית לשנתיים נוספות. אני מבין את הלחץ של שלומי (פרי), יש לו לחץ של זמן על הגב שלי, 59 דקות זה לנציאנו המשיך: המועדון נוסד בשנת 1947 כחלק מאגודת הספורט הפועל שהוקמה בשנת 1926.

לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן.

לטענת אנשי הפועל חיפה יור הקבוצה היריבה איתן לנציאנו ניגש למאמן אלעד חסין ואמר לו אתה מאמן קטן, במועדון קטן. בעקבות התקרית האלימה בין השוטרים לאוהדי חולון כתב איתן לנציאנו מכתב לשרה רגב: קפטן הפועל חולון, גיא פניני, חלק את השתלשלות האירועים מתוך חדר ההלבשה של חולון. אני מצפה שפרנקל ייקח את ההחלטה הספורטיבית והנכונה. איתן לנציאנו עולה להתקפה ומגיב על הביקורת בעקבות חזרת האמריקאי לפיינל פור. בפחים זה לא קרה לנו. היא אחת מקבוצות הכדורסל הוותיקות בישראל. הנהלת הפועל חולון פועלת למנוע את חקירת המשטרה של אירוע התקיפה שהתרחש לכאורה בחדר ההלבשה שלה בתום המשחק אמש, נכתב בהודעת המשטרה. הסבר על השימוש במינוי ומדיניות ביטולים. איתן לנציאנו , הפועל גלבוע/גליל , הפועל חולון , ליגת ווינר. איתן לנציאנו מסכם עונה חלומית וכבר מחכה לעונה הבאה. זה לא בדיוק סקאוטינג אמיתי בזמן הקצר שהיה וגם המוטיבציה לא הייתה בשמיים, אם נודה על האמת. אנחנו מרגישים כאילו זה סיבוב שני של עונת האליפות, אומר היור איתן לנציאנו, אחרי שניצחנו את מכבי פעמיים העונה, אנשים מבינים שיש פה משהו שהוא הרבה יותר מגימיק.

אנחנו ממש לא מבינים את פשר הזימון, אין לנו שמץ של מושג מה הפועל חולון. מר לנציאנו ירד לאחר המשחק מהיציע בו ישב, קילל וגידף ללא הפסקה באמירות של מועדון שלא ישרוד בליגת העל, מועדון קטן, ״מאמן קטן ועוד.

Posting Komentar

0 Komentar